wtorek, 9 kwietnia 2013

Żel pod prysznic Playboy play it sexy


Żel ten dostałam w ramach testów recenzentek na Wizażu i chcę podzielić się moją opinią na jego temat.


ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Żel uwodzi swoim zmysłowym charakterem oraz przenosi w świat intensywnych doznań. Uzależnia zmysły egzotyczną kombinacją kwiatowych nut osmantusa oraz jaśminowej herbaty. W bazie tajemnicza paczula dzieli swoje sekrety z bogactwem wanilii oraz fasolą tonka. Krągłe opakowanie żelu przyodziało seksowną bieliznę. Na tylnej etykiecie znajduje się wzór koronki, który subtelnie przebłyskuje przez różową tonację kosmetyku. Subtelny motyw stanowi tło dla loga marki oraz dla stylowej, metalicznej grafiki z nazwą wariantu żelu. Zalotna koronka nawiązuje również do kartonika wody toaletowej. 

SKŁAD
Aqua, Solidum Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin Sodium Chlordide, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Cetyl Hydroxyethyl Cellulose, Hexyl Cinamal, Coco -Glucoside, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Linalool, Disodium Edta, Butylphenyl Methylpropional, Polyquaterinium-7, Coumarin, Sodium Hydroxine, Hydrated Silica, Sodium Phosphate, Sodium Bisulfite, Bht, Propylene Glycol, Sodium Salicylste Edta, D&C Red No.33 (Ci 17200), FD&C  Yellow No.5 (Ci 19140), EXT.D&C Violet No.2 (Ci 60730).

KONSYSTENCJA
Konsystencja dość gęsta.

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Cena to około 8 zł za 250 ml. Można go dostać w drogeriach takich jak Rossman czy Natura.


PODSUMOWANIE
Żel był bardzo niewydajnym produktem, skończył się po 2 tygodniach. Pienił się średnio, trzeba było sporo go wylać na gąbkę by móc się nim umyć. Jeśli chodzi o zapach to nie byłam do niego przekonana Zapach utrzymywał się przez jakiś czas na ciele. Produkt da się wykorzystać do końca dzięki opakowaniu, które można postawić do góry dnem. W tym żelu podobał mi się również to, że wygodnie trzymało się go w ręku, nie ślizgał się w dłoniach, gdy były  mokre. Nie zakupię tego żelu ponownie ze względu na wydajność i nie do końca odpowiadający mi zapach.

zalety:
- wygodny kształt opakowania

wady:
-wydajność
-zapach
-delikatnie przesusza skórę

OCENA 2/6

2 komentarze:

  1. Wąchałam w Rossmannie te żele i tylko jeden zapach przypadł mi do gustu. Nie zdecydowałam się na zakup, bo niecałe 8 zł w promocji za 250 ml to wg mnie trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, a już chciałam go kupić ;) dobrze wiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń