niedziela, 31 marca 2013

Maseczka błyskawicznie liftująca Marion dla każdego rodzaju cery.

Przedstawiam maseczkę firmy Marion, którą otrzymałam do przetestowania. Nie będzie to zbyt obiektywna recenzja, ponieważ działanie takiego produktu może być lepsze do dłuższym stosowaniu.
 

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA
Maseczka błyskawicznie liftingująca skutecznie wygładza, działa przeciwzmarszczkowo i rewitalizująco. Unikalna formuła zawiera *kwas hialuronowy* , który poprawia nawilżenie skóry i zwiększa jej elastyczność. *Ekstrakt z wiśni* doskonale napina, ujędrnia skórę oraz usuwa drobne zmarszczki. Odświeżająca formuła z *naturalnym mentolem* daje uczucie świeżości i orzeźwienia. Maseczka zawiera hipoalergiczną kompozycję zapachową, testowana dermatologicznie.

SKŁAD

Aqua, Caprylic/capric Trigliceride, Glyceryl, Srearate (and) Peg-100 Atearate, Cetearyl, Alcohol (and) Ceteareth -20, Propylene Glycol, Cetyl Palmitate, Isopropyl Myristate, Alcohol Denat, Cyclomethicone, Pullulan, Peg-12 Dimethycone, Prunus Amygfalus Dulcis (sweet almond) oil, Allantoin Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate (and) Hydrogenated Polydecene (and) Ppg - 5 Laureth -5, Menthol, Prunus Cerasus Extract, Isobutylparaben, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Parfum, Citric Acid.

KONSYSTENCJA

Jak widać na zdjęciu maseczka jest dość rzadka, ale wydajna.
 
 

DOSTĘPNOŚĆ I CENA
Kosztuje około 2 zł za 7,5 ml. Można ją dostać w małych, osiedlowych drogeriach
 
PODSUMOWANIE
Maseczka starczyła mi na 3 użycia. Trzymałam ją na twarzy około 15-20 minut, a na koniec wklepywałam. Po tej maseczce cera była delikatnie nawilżona i odświeżona. Nie czułam żadnego chłodzenia twarzy (maseczka zawiera mentol) co jest plusem w czasie zimy. Nie odczuwałam żadnego ściągnięcia ani pieczenia. Zapach był delikatny i przyjemny. Maseczka nie daje spektakularnego efektu wygładzenia jak np. maseczka z Lirene. Raczej do niej nie wrócę z powodu słabej dostępności.

zalety:
- wydajna
- przyjemny zapach

wady:
- słaba dostępność produktu
-nie sprawdza się tak dobrze jak konkurencja
 
OCENA 3/6

Produkt ten otrzymałam od Maliny do testów w ramach Malinowego Klubu

2 komentarze:

  1. Nie stosowałam jej nigdy, jestem wierna glinkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa maseczka, ale jak się nie wyróżnia z pośród innych, to szkoda, bo naszukać się Mariona trzeba, oj trzeba... ;)

    OdpowiedzUsuń